summer of 11

Okej.. Skippa det jag sa om omysigt tidigare. Tog en Skypekonversation med lilla Fideli som åker till Val Thorens imorgon, kokade en kopp thé, gjorde lite mackor med ost och knäckte några bitar choklad. Drog av jeansen och drog på mysbyxorna.
Glömde förresten säga att Emelie bokade vår resa till Nice igår!
Vi (Anna, Emelie och jag) åker i Augusti och kommer hem tre dagar innan skolan drar igång igen. Gud vad jag längtar efter en vecka i solen med god mat, bästa sällskapet och en massa fest mest hela tiden!
Åh, min kväll blev just så mycket bättre också när jag insåg att jag inte börjar förrän 10.10 och slutar 11.10 imorgon.
Friday, bring it on!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0