Planering

Sitter och planerar nästa vecka lite. Var helt slut när jag kom hem från jobbet klockan 3 så jag har tryckt i mig x- antal mackor och pluggat lite och nu sitter jag alltså och planerar nästa vecka..
Än så länge har jag tryckt in min träning. 2 BodyPumppass,  ett afrodanspass och ett BodyBalancepass. Var på afrodansen igår med Anna och det var galet roligt! jobbigt som bara den men man tänkte knappt på att man tränade ändå. Ska lägga in lite plugg också, SAT-böckerna borde komma nu till veckan så jag får väl lägga ca 45 minuter om dagen till dem. Första SAT omgången blir i Maj och tiden går fort så jag får skynda mig..
Något annat ska det nog inte vara. Något kul till helgen kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0