Bara en vanlig tisdag

Sitter och myser i min säng och väntar på att de andra ska komma så att vi kan sätta igång med UF. Vi har mycket att göra idag...
Igår bäddade jag min säng med Lexington sängkläderna som jag fick i julklapp och de prasslar sådär härligt när man vänder sig så jag vill inte gå upp! Skulle gärna ligga kvar här och titta på film och äta choklad hela dagen men det går ju inte vilket kanske i och för sig är bra eftersom att jag antagligen hade blivit galet uttråkad efter två filmer.
*
Nä, nu ska jag hoppa ur min pyjamas och göra mig färdig. Hörs sen!
Om tolv veckor åker jag till USA i sexton dagar. Can't wait!




Kommentarer
Postat av: linnéa

baaaara en vanlig tokig tisdag. :)

2011-01-18 @ 20:13:59
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0