Jorden runt.

Har ätit en rejäl dos Thaimat till middag, Mums!
Åker ju förresten dit i vinter, till Thailand alltså, och det ska blir skönt. Även om jag verkligen tycker om vintern hemma. 2 veckor blir vi borta, och förhoppningsvis kommer jag tillbaka till skolan en smula brunare då..
Jag har insett att det blir rätt så mycket resande för mig det närmsta halvåret.
London om 9 dagar (!)
Thailand i December/Januari
USA i April
Haha!
Efter våren kommer jag bara ja en kontinent i världen kvar att besöka.
Oceanien.
Men det får bli en annan gång .

Later Buddies!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men halla ska du till USA?! Om ni ska nagonting till vastkusten far vi fan se till att motas upp! Puss pa dig :)

2010-10-23 @ 06:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0