BountyBountyBounty

Hej på dig du!
Så, du har hittat hit ännu en dag?
Har varit på hundpromenad med Harry i kylan. Tydligen var det inte riktigt läge för T-shirt, skinnjacka och Chinos än...
Shoppat Anna har jag gjort idag också, eller shoppat och shoppat. Ett nytt nagellack kom jag hem med, vi skulle ju faktiskt egentligen joggat tillsammans men så blev det inte för min hälsena har börjat spöka. Verkligen typiskt mig att bli skadad när man har bestämt något.

Köpte iallafall en Bounty för jag tyckte synd om mig själv, testade den "nya" med mörk choklad på. Hjälp vad god den var!
Magisk.. Verkligen.. Magisk..
Oj, nämen var den slut nu.. Ajdå..



Kommentarer
Postat av: Fransson

höhö ^^ göttigt värre då!

2010-03-23 @ 12:19:46
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0