åh juste'!

Glömde ju att berätta en sak för dig innan, mitt i min absoluta trötthet.
Jo idag när jag var på väg hem från skolan vid 17,15 så gick jag min vanliga väg och kände helt plötsligt en vindpust i ansiktet. Och grejen med det hela var att vinden inte var iskall! Det var som en ljummen vårvind! JAAA!
Åh, så underbart det kändes, det kunde dock ha varit en smula bättre om det inte vore så att jag var så kissnödig att jag inte visste varken upp eller ner.. Men annars var det underbart!
Nu ska jag fortsätta knapra på min Sea Salt choklad.
Trevlig kväll!
Love in a box.

Kommentarer
Postat av: linnéa

ÅH jag VET! kände det med! lycka alltså...

2010-03-19 @ 18:36:54
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0