Wishlist

Trots att det är två månader kvar tills min födelsedag har jag redan börjat finurla ihop en liten önskelista,
anledningen är egentligen att jag för ovanlighetens skull faktiskt har en!
Vanligtvis brukar det annars vara pengar och kanske något smycke eller liknande som jag önskar mig men nu är
det en hel drös med saker som jag har skrivit upp. Och som sagt är det två månader kvar (vågar inte ens tänka
på hur lång den kommer att vara i September..)
Några av sakerna på listan är iallafall dessa:
1. Ny MacBook
2. SATC box
3. Ring från Thomas Sabo
Ringen.. Visst är den fin?!



Kommentarer
Postat av: linnéa

superfin verkligen! :D

jag vill gärna leka med din macbook air sen. lite iallafall. <3

2010-07-26 @ 15:52:15
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0