Fix och trix

Jag och Pappa sitter och bokar flygbiljetter till Thailand, vi åker dit i vinter och hälsar på Farfar som bor där under vinterhalvåret. En stor del av min släkt kommer vara där också (farbror, faster, kusiner osv.) så det blir nog väldigt trevligt!
Vi flyger med Thaiarways som tydligen hänger ihop med SAS så det kommer trilla in en massa Eurobonus poäng till mig också, snart har jag nog så det räcker till en flygbiljett någonstans..
*
*
Tänkte tipsa om en olja som jag har läst mycket om här hemma och som jag hittade på ett apotek i Frankrike (billigare än här)
Funkar till allt! Till och med slitna toppar.
Det finns en variant utan guldskimmer i också, men jag gillar den med skimmer bättre.
Betyg: 5/5

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0