A memory

Sitter och finurlar ihop en liten "fotoportfolio" på med hjälp av iPhoto, superbra program verkligen och jätteenkelt att göra t.ex. fotoböcker. Det svåra är bara att välja ut bilder..
Tänkte att det kunde vara kul att ha någon dag, en bok med några av de bästa bilderna som jag själv fotat. Som ett litet minne.
*
Ett problem bara. Jag skulle egentligen ha klippt gräsmattan idag men nu har jag liksom suttit här de närmsta 90 minuterna och om en halvtimme ska jag och pappa åka ut och hämta min faster på flygplatsen. Men jag antar att gräsmattan får vänta. Min ursäkt kan ju alltid vara att jag har suttit och varit kreativ, för det mina vänner. Händer inte så ofta.
Kreativiteten flödar och mitt ansikte har attackerats av fräknar, tur att jag har lärt mig att tycka om de små rackarna..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0