varför är det så svårt att komma på en rubrik?

Dagens fråga: Varför är det alltid svårt att komma på en rubrik? Det borde ju egentligen bara vara det som inlägget handlar om..
Kanske tyder på att mina inlägg alltid är totalt meningslösa och inte handlar om någonting alls egentligen.
**************
Har iallafall fikat med "gamlingarna" nu, och vi hade väldigt trevligt! Drack en Latte som jag inte borde ha druckit för min lite laktoskänsliga mage gör nu bakut och det gör fruktansvärt ont!
varför kan jag inte bara låta bli att dricka laktos?
Svar till mig själv: Laktosfri latte är inte ens hälften så god som en vanlig.
Så där, nu vet jag det också.
**********
Imorgon kommer L hit på Sagan om ringen maraton, och ja jag vet att det är dåligt att ingen av oss har sett någon av filmerna (jag har typ sett en tredjedel av första filmen en gång men det räknas ju inte) så imorgon gäller det! Vi har båda insett att detta lilla maraton kommer ta minst 9 timmar vilket innebär att om vi börjar kolla vid 5-tiden som vi tänkte kommer vi att vara klara klockan 2 om vi INTE gör något stopp över huvud taget, och det behövs ju stopp i en film. T.ex. Toalettpaus, middagsbreak, hämtaglasspaus, oj jag somnade kan du spola tillbaka paus osv..
Så vi får väl lägga till 1- 1 1/2 timme bara på pauser.
Något säger mig att vi 30 minuter in på tredje filmen kommer att sova som små bebisar i min säng (det är nackdelen med en mjuk och stor säng)
Men nu vill du säkert inte läsa mer om mina väldigt stora I-landsproblem så vi säger väl tjenixen för nu, så träffas vi här senare?
Bra, tjingeling<3
En lite halvtaskig bild på min rosa ros!

Kommentarer
Postat av: linnéa

men usch då, hoppas det känns bättre snart!



tycker att din förklaring på hur morgondagen kommer se ut är ypperlig!

<3

2010-01-06 @ 17:56:39
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: L i n n e a s b l o g g ♥

svar: Du kan hitta deras klockor både på Juicys hemsida (juicycouture.com) och sen har det funnits på Asos.com också (märke Juicy couture timepieces). Den modellen jag har är dock slutsåld i princip överallt, och på Asos är det väldigt utplockat men kolla in Juicys hemsida :) kram!

2010-01-06 @ 19:17:54
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: annie

haha, "gamlingar" jaja, det kan vi ju kalla oss. väldigt efterlängtat återseende kan jag meddela iaf. får inte dröja lika länge till nästa gång. tack för fiket! och lycka till med SOR-maratonet! xoxo /annie.

2010-01-06 @ 19:58:53
URL: http://annieleonia.blogg.se/
Postat av: annie

haha, "gamlingar" jaja, det kan vi ju kalla oss. väldigt efterlängtat återseende kan jag meddela iaf. får inte dröja lika länge till nästa gång. tack för fiket! och lycka till med SOR-maratonet! xoxo /annie.

2010-01-06 @ 19:59:14
URL: http://annieleonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0