Uppe med tuppen

God Morgon God Morgon!
Sovit gott?
Nu kanske ni undrar vad i hela fridens namn jag gör uppe vid den här tiden? Och om sanningen ska fram så ska jag faktiskt iväg och träna (Paus för förvåning)..
Lite konstigt egentligen eftersom att för inte så länge sedan så var jag ju emma-som-absolut-inte-kan-sova-längre-än-till-halv tio. Men nu är jag faktiskt emma-som-gärna-sover-längre-än-till-elva. Vilket egentligen är ganska tråkigt, man missar liksom så mycket när man bara sover och sover.. Och sover lite till.
Blev ju nästan lite rädd när jag såg hästens reklam för första gången, ni vet den där det stod att man sover bort 1/3 av sitt liv?
Det är ju helt galet! Tänk vad mycket världsviktigt man missar!
*********************************************************************
Gjorde förresten en liten uppfräschning här igår, och för den som inte har sett det så kan jag ge en ledtråd: Titta upp.
,och du som tittade upp i taket i det rum ni sitter kan i hemlighet få skratta åt er själva, haha!
Ja, jag vet att min humor är rent ut sagt skit på morgonen..

Kommentarer
Postat av: linnéa

höhö, du lurade inte mig!

den är väldigt sockersöt :)



OCH JAG ÄR OCKSÅ UPPE?! WTF?!

jag va vakna, helt sjukt!

nä, i sanningens namn ligger jag fortfarande i sängen...

2010-01-06 @ 09:53:53
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0