The drug called Shopping

Hej Hej!
Sitter och finurlar på vad jag ska göra för efterrätt till mig och mamma idag, min tur att laga middag förstår ni. Vet verkligen inte vad jag ska hitta på för något sött och gott, har du något förslag?
*********
Efter lunch idag satte jag mig på favorit caféet med Anna och gjorde Geografi, känns faktiskt som att saker och ting börjar klarna upp inför provet nu! Verkligen skönt, hade liksom lite panik där ett tag..
Sedan gick vi bort och skulle "titta" i lite affärer och detta lilla tittande resulterade så fint i att jag kom hem med ett par nya skor. Jahapp där ser man.
Väldigt fina är de iallafalll och de kommer att användas flitigt under våren och kanske till och med lite under sommaren (förutsatt att det inte är för varmt då)
Fina va?
Och det syns kanske inte på bilden, men de är iallafall mörkt chokladbruna.
Ha en bra Fredag!
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0