teknikgeek

Hejsan hoppsan!
Har försökt komma in på blogg.se i ungefär 3 timmar och först nu funkar det!
men ja ja, bättre sent än aldrig?
*********************************************************
Idag trillade min Voddler invite in i inkorgen och jag måste säga att jag allt är lite besviken då urvalet av filmer och tv-serier var väldigt litet.. Men samtidigt så är programmet ganska nytt så det kommer väl fler?
När internet ändå inte fungerade nu under eftermiddag/kväll så passade jag på att ha lite hemma SPA vilket var.. Ja.. Välbehövligt?
Så nu luktar hela jag av Body Shops Mango scrub och Body lotion! Inte helt fel va?
Funderade ett tag på om jag skulle ha lekt duktig och tränat en stund på f&s idag, men kände inte för att vara duktig idag så det blev det inte så mycket av..
Ja, den här bilden beskriver min status ganska så bra för tillfället. Så nu ska jag fortsätta att ladda hem lite spotifylistor från www.spotyshare.com och sedan drömma mig bort i musikens förtrollade värld..
Imorgon ska jag hem till L och "dreamboarda".
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

va?! varifrån har du fått den inviten lilla vän?

hah :)



uuh, känner nästan lukten själv. gissar på att du använde min födelsedagsgift i spaet (y)

2010-01-03 @ 21:03:44
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0