Skrammel skrammel

Hejsan hoppsan!
Så var det måndag igen och jag har en hel hög med grejor som ska göras i eftermiddag. Bl.a. 5 sidor matte och det där dumma Fek provet som jag måste plugga till fast, just nu känns det mest som nollpunkt hit och nollpunkt dit..
Följde med Anna in på H&M efter skolan med förhoppningen om att hitta värsta vårkapet! Men jag kom ganska snabbt på att "just det, jag ska ju S P A R A pengar nu.." hm.. Gissa om jag kände mig duktig när jag kom ut från h&m utan att ha köpt någonting!
Jag måste säga att det blir så mycket enklare att spara pengar om man har ett mål som man sparar till. Jag sparar ju t.ex. både till min och pappas Paris resa i vår, men även till en ny liten MacBook..
Så varje gång jag känner för att köpa något "litet" tänker jag på Eiffeltornet (haha!) eller på datorn och vips&snurr så är shoppingsuget som bortblåst, eller ja, nästan iallafall.
Idag längtar jag efter varma sommarnätter.

Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: f of f from F

haha, smart, men det där funkar inte på mig ;/ kanske för dålig fantasi? Who knows? Blä, ibland önskar jag att folk satte lås på pengarna. Well, då är vi minst tvvå som längtar apmycket till sommaren. åh, sommar, sol, värme... jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge -.-'

2010-01-25 @ 18:15:14
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0