Nytt

¨
Idag köpte jag en ny kalender. En röd i skinn från Ordning & Reda, det var 50% på den så jag är glad.
Förövrigt så har eftermiddagen spenderats med Anna, vi har noga genomsökt H&M katalogen i jakt på snygga fynd. Och vi har faktiskt hittat våra små favoriter också, tydligen kommer vi att se ut som identiska tvillingar i vår/sommar (dels för att vi tydligen är lika och dels för att vi tydligen har samma klädsmak) haha!
***********
Nu har jag precis städat *applåd* och ska snart åka med mamma och handla lite mat. Ikvälll är det Hollywood fruar på repris.. Kvällen är alltså räddad?
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

uhuhuhuuuuh, snyggt det dära.



det är förnuft och känsla på tvåan. då är min kväll räddad. ;)

2010-01-12 @ 19:16:52
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: f

åhjust det man måste köpa en kalender nu också -.-

2010-01-12 @ 22:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0