Mer kreativ än såhär blir jag nog inte

Idag har jag varit hos L och "dreambookat" så att det stod härliga till! Den är faktiskt riktigt fin nu även om den inte är klar ännu..
Vi hann även med att vara lite mer kreativa (!) och spela lite musik. Jag på gitarr och Linnéa på Piano, det lät väldigt bra och jag funderar på om vi inte borde skicka in en demo eller något, haha skämt åsido..
***********************************************************
Har även tagit en liten visit på F&S gymmet och ett gym med trasig AC är inte ett roligt gym, speciellt idag när jag redan kände mig trött och sen läsar man på lappen precis innan för dörren att "ursäkta men ac:n är trasig"  ha ha liksom..
Nä, nu krånglar mitt Internet igen, tror att datorn åker ut genom fönstret snart..
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0