Laddar batterierna

Hej på dig du!
Vad hittar du på denna tisdagskväll?
Själv sitter jag och pluggar inför provet imorgon, hoppas hoppas att det går bra!
Känner mig faktiskt inte helt säker på allting men det brukar ju lösa sig när man väl sitter där.
Imorgon blir en lite lätt.. Hektisk dag..
Först Företagsekonomi och då mini UF
sedan lunch och idrott
1 timmes samhälle
och som grädde på moset har vi Företagsekonomiprov mellan halv 4 och 5.
Yeah! Rock on liksom.
Jag känner iallafall en som kommer att sova gott imorgon, gissa vem?
Åh, såg ni förresten Guldbagge galan igår?
hohoho, gissa vem som var där?
(inte jag alltså, gissa igen)
En mänskligpyramid, direkt från Emelies vardagsrum!

Tjingeling<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0