Kaffe á la Emma

Hejsan igen!
Har varit ner en sväng på skatteverket och fixat ID-kort nu, Äntligen! Håller på med lite bildredigering men just nu vill inte PS samarbeta med mig och då blir jag sur..
Och när jag blir sur så brukar det hjälpa med en Nespressokaffe á la mig, det är väldigt enkelt och du gör så här: Sätt in en kopp i maskinen, stoppa i en plopp och tryck på knappen för en stor kaffe, gör om proceduren med knappen igen eftersom att det ska vara TVÅ stora koppar (kanske lite beroende på hur stor en stor är men du fattar, skumma mjölk och häll över, pudra med kakao & rör runt.. Och Vóila! haha!
Absolut inte den första som gör så men jag kan ju få låtsas att det hela är min uppfinning eller hur?
/ en som är trött på teknik som inte funkar och som gillar kaffe med kakao och mjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0