Ett paketet

Idag kom ett paket på posten (min syster kallar det för paketet därav rubriken), Pappa hade beställt en Photoshopbok på typ 400 sidor! Jippie!
Kommer att nörda PS resten av lovet känner jag på mig..
Har redigerat (precis efter bokens instruktioner) bilder efter den väldigt korta kyliga fototuren idag. Tänkte dela med mig av de fina bilderna men lyckades så klart göra de alldeles för stora för lilla blogg.se att hantera så det får bli en bild på min bästaste (ännu ett utav systerns ord) köksmaskin, normalt? nej, men vem sa att jag var normal?
mmm.. Nespresso!

Kommentarer
Postat av: linnéa

höhö, >Något i stil med Bild (Image) >Något i stil med Ändra Fotostorlek

ditt ps är ju på svenska din fiffiluring



jag tycker din köksmaskin är oerhört vacker. såg du inte min min (HAHAHA, min min) tidigare idag när jag kollade på den (eller var det kanske igårkväll?)

2010-01-08 @ 18:06:43
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0