Did you know?

Hejsan Hoppsan!
Jag överlevde första skoldagen efter lovet väldigt bra måste jag säga, en enda liten tragedi bara. Allas vår favoritfisk som simmade i akvariet vid "dator ön" på KC har dött.. Vi tror att det berodde på att han hade svalt en sten.
*************************
Eftersom att jag har 0 koll på vem du är som läser min blogg så tänkte jag att det kunde vara lite kul med en lista över "did you know" saker med mig (och om du inte tycker att det är kul så är det bara att sluta läsa här!)
Och om du fortsatte att läsa så kommer listan här:
  • Jag  har svårt att hantera stress
  • Jag älskar att laga mat, tyvärr är jag inte så bra på det..
  • Jag läser ca 30 olika bloggar varje dag
  • Jag är fotbollsfanatiker och håler på Arsenal fc
  • Tycker att Maltesers är vidriga då de bara fastnar i tänderna hela tiden
  • Jag tycker att Sveriges snyggaste skådisar är Joel Kinnaman och Alexander Skarsgård

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0