dagens irritationsmoment

Att grannen inte har tagit ner sitt julpynt från fönstret än är något som jag inte förstår. Hur kan man ens vilja slänga så mycket som en blick åt julen nu? Jag vill ha vår!
Sitter och äter någon form av lunch nu, fil med banan och sylt & två rostmackor med parmaskinka och ost. mumsmums.
Har varit och köpt kvällens godis och det blev det här:
Plus lite naturgodis men jag visste inte hur jag skulle få med det i bilden..
Riesen är ju en solklar "fastna-i-tänderna-men-jag-äter-det-ändå" godis och Yoghurt raspberry chokladen har jag aldrig smakat, är den god?

Kommentarer
Postat av: fransson

julen varar väl till påsk'a?;D

2010-01-30 @ 22:13:36
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0