Catching up

Nu ska jag snart slänga mig iväg för att träffa de "gamla" tjejerna, vi har ju för sjutton inte träffats allihopa tillsammans på över ett halvår! Fy skäms på oss!
**********
Det var packat med folk på gymmet idag, alla drar väl igång med det klassiska nyårslöftet "jag ska börja träna" nu i dagarna så det är väl bara att vänja sig antar jag?
Nä nu måste jag packa ihop mina pinaler och börja dra mig neråt stan..
***********************************************
Förresten!
Har du sett trailern för den nya filmen med SJP och Hugh Grant?
Did you hear about the morgans?
Den verkar iallafall hur kul som helst! Speciellt en av delarna som visas i reklamen när SJP springer efter en häst och skriker:
I'm not on my horse!
haahha!
DET, är min humor det..
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0