Babysitting

Hejsan hoppsan i blåbärsskogen!
Passar min lillasyster ju nu, eller.. Passar och passar. Hon tittar på Barnkanalen och jag försöker plugga geografi till provet på fredag, det går inte bra alls.
Anledning 1. Eh, jag fattar faktiskt inte.
Anledning 2. Det lilla jag fattar kan jag så vad ska jag plugga på?
Nu tänker ni säkert "åh, är hon trög eller!? hur svårt kan det vara?" Och då kan jag säga direkt att det kan vara SÅÅ svårt!
Försök själva lära er varför skogen förändrades under skiftesreformen på 1700/1800-talet?
huh?
Nä, nu ska jag nog försöka klura ut vad jag ska stoppa i den lilla 5-åringen till middag, idag har hon tydligen en blä dag. Det innebär att vad jag än säger så svarar hon blä..
Kul.. Verkligen.
But, I cannot help but love her.
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Fransson

ge henne en B&J, säger hon Blä åt det så kan du roa dig med att sitta och kränga i dig den framför näsann på henne (y) skadeglädje vare därja. ;D hehe

2010-01-21 @ 16:46:19
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0