1-1-2010

Gott nytt år på er!
Första dagen på ett nytt år, hur känns det?
Jag tycker att det känns ganska bra faktiskt. Har en känsla av att det kommer bli ett bra år!
Nyåret firades in med middag hos mig, bl.a. med marängsviss utan grädde (den var faktiskt väldigt god ändå!)
Och självklart med en massa spanande efter "pangare", lite märkligt egentligen att folk bokstavligt talat tycker att det är roligt att se sina pengar brinna upp.. Men jag ska inte klaga, det är ju ändå fint att titta på.
Nu ska jag sätta mig och redigera lite bilder från igår, håll tummarna för att jag iallafall fick en bra fyrverkeri bild?
Gott nytt 2010 folk!

Kommentarer
Postat av: linnéa

höhö, jag hoppas att året blir bra! det känns.. eh, jag vet inte, det känns inte så mycket, haha!



utvärdering av ditt & mitt år:

Oslo: mucho trevligt

Sofiero: mucho trevligt

Grillning: mucho trevligt

Dagar/Kvällar...

...hos dig: mucho trevligt

...hos mig: mucho trevligt (speciellt galet glassbehov)

...på ett fik: mucho trevligt



helt enkelt, du är mucho trevlig! <3

2010-01-01 @ 17:58:29
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/
Postat av: linnéa

haha, jag också! men är inte marängswiss typiskt nyårigt?

2010-01-01 @ 19:12:46
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0