Ung företagsamhet

På Tisdag ska jag, Anna och Emelie registrera vårt UF-företag som företag.
Min skola är otroligt inriktad på just företagsamhet och har vunnit en massa olika priser på Emax och SM i ung företagsamhet (lite stolt?) så mycket av vår undervisning cirkulerar kring det (företagande alltså).
Jag har fyra olika kurser i veckan som bara är 100% företagande: Marknadsföring, Personlig försäljning, UF och Organisation & ledarskap.
Har verkligen längtat med att få sätta igång med detta då det är ett av skälen till att jag valde min skola i första taget..

UF gör vi för övrigt även som projektarbete nu i tvåan så vi behöver inte göra det i trean sen. Mycket att göra nu (alldeles för mycket) men jisses så skönt sen!
Förresten så har hösten kommit hit på allvar nu.. Idag kan det inte ha varit mer än 12-13 grader ute och dessutom blåser det mer än det gjort på länge (och jag bor ändå i Skåne!)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0