New haircut

Har precis kommit hem efter första skoldagen i tvåan, eller egentligen slutade vi vid halv 12 men jag käkade lunch och hade UF-möte med mitt lilla företag och sedan var jag hos frisören och fixade till topparna.
Det hade börjat en ny frisör där jag alltid har klippt mig, han var från trollhättan och när han borstade mitt hår framåt slutet så utbrister han "Herregud! Du har exakt likadant hår som Nicole Kidman." Jag bara stirrade (typ. Hur sjutton vet du det?) och då hade han tydligen fått klippa till hennes kalufs under en filminspelning i trollhättan. Hur coolt?!
Så några centimeter stoltare gick jag därifrån och nu sitter jag här och borde ta tag i lite plugg.
Kul va?
Nicole eller jag?
Haha skämt åsido. Självklart ser ni att det där är jag?
Eller.. Kanske inte ändå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0