Leaving on an airplane

Nu har Anna precis cyklat iväg till sitt jobb och jag har börjat packa min väska som jag ska ha på flyget ikväll. Landar i Stockholm 20.40 så det blir inte så sent vilket är skönt. Men först ska jag jobba, 13-18 som vanligt. Hoppas att dagen går fort, vill verkligen komma iväg nu. Pappa har dessutom lovat mig en shoppingrunda imorgon, får se om jag kan hitta något fint (vilket kanske blir svårt att undvika..)
*
Igår gjort vi förresten en smulpaj till efterrätt. Men jag lyckades inte hitta havregrynen så vi fick ta en müsliblandning istället och hjälp så gott det var!
Slänger nog ner lite gojibär och russin i "smultäcket" nästa gång också..
Riktig mumsig..

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Emma! Verkligen längesedan nu, hur har du det? Tänkte fråga om du ville dra ut mig på en joggingrunda, men du verkar vara iväg på äventyr! Hör av dig om du vill hitta på något någon dag! Big hug :D<3

2010-08-08 @ 19:36:10
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0