Jag part dos

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag.

 

En speciell dag du minns:

 

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen, vill inte prata när jag är arg eller ledsen.

 

Vill du gifta dig: Ja, yes, si.. Ja, du fattar?

 

Är du musikalisk? Skulle inte påstå det.. Min sångröst får Håkan Hellström att låta som ett klingande piano.

 

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller mjölk

 

Biter du på naglarna: När jag var yngre, inte nu längre.

 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Tyvärr ja.


Vad är det finaste du fått? Oj, en massa saker. Kärlek och vänskap såklart. Men om vi ska vara lite materiella så måste jag nog säga olika resor.


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Klassikern gå in i killarnas omklädningsrum på gymmet..


Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

Åh hoppas det går bra då! Vart sökte du? :)

2010-08-24 @ 20:31:15
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: spiderchick

gillar`t :)

2010-08-24 @ 21:39:18
URL: http://spiderchick.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0