En släng av vardag

Nu har delar av mitt schema till hösten kommit upp på SchoolSoft. Dessutom har det lagts ut datum för olika roliga föreläsningar (något som min skola faktiskt brukar vara rätt så bra på, att hitta roliga föreläsare alltså..), Såg också att alla tvåor åker till Stockholm två dagar i September, dagarna innan min födelsedag faktiskt. Trevligt trevligt!
Måste snart försöka komma in lite i "skolrutiner" dock. dvs. Gå upp tidigare och lägga mig tidigare. Fast det behöver jag ju inte börja med riktigt än. Några dagar sommarlov till måste jag ju få ha!
*
Nu ska jag bädda ner mig i min gosiga säng och titta på Sex and the city.
Hörs imorgon efter att jag har besökt gymmet.
4755039859_1fdc8c02d1_z_large
Hur söt?
Väldigt söt!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0