Effektivitet

Har varit effektiv och hunnit med en massa bra grejor idag. Imorgon börjar skolan för min del så imorse passade jag och Anna på att ta en god frukost på Espresso house innan vi begav oss iväg för att checka in lite affärer. har redan en massa skolarbete som jag måste göra och jag har inte ens börjat än! vad är detta?
Min kalender kommer ju att bli flitigt använd iallafall..
*
Imorgon eftermiddag ska jag till frisören och klippa till topparna lite, herregud så risiga de är! bara spretar åt alla håll och kanter när jag fönar håret. Usch!
Nä nu ska jag sätta igång och repetera förra årets företagsekonomi, vi ska tydligen ha ett litet "vad kommer du ihåg prov" på fredag. Kul..
'
Tummen upp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0