Waiting for the girls!

Snart kommer Anna och Emelie hit! Har stora klädproblem och kan absolut inte bestämma vad jag ska ha på mig. Men, jag är iallafall färdig sminkad och jag har lackat på ett extra lager på naglarna. Återigen, Mavalas Berlin. Love it!
Det regnar fortfarande, riktigt tråkigt!
Det är tur att vår reservplan med grill i ugnen också funkar, tycker däremot synd om alla som hade tänkt grilla ute på stranden eller något idag.. Men men, hur ofta är det egentligen fint väder på Valborg, midsommar etc? Vi bor ju faktiskt i Sverige.
Önskar att dessa sötnosar hade prytt mina fötter ikväll, men icke. själv anser jag att 8000:- för ett par skor är lite mycket i dagsläget. Den dag studiebidraget höjs så kanske jag kan överväga saken..
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Hamnade på din sida av en slump, schyssta bilder! Vilket ord var det du ville ta reda på, på latin/grekiska? kanske kan hjälpa till... :) Ha det bra!

2010-07-29 @ 13:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0