Smoothie, kaffe och lite noblesse

Slutade nästan oförskämt tidigt idag, började kvart i tio och slutade halv ett. Det tas tacksamt emot en måndag.
Ska snart ner till gymmet och tandläkaren så jag har precis gjort en supersmoothie med honungsmelon, hallon, banan, yoghurt och mjölk, jag kokade kaffe (har äntligen kommit på hur vår kaffemaskin funkar..) och äter lite noblesse till det.
Om jag gillar vardagslyx?
Jo, kanske lite..
Igår anmälde ju jag mig till en löpartävling här i stan, så jag känner mig liite pressad över att jag måste jogga mig iform nu, tänkte därför köra på löpbandet på gymmet senare idag.
Förhoppningsvis blir jag inte allt för uttråkad och går därifrån, det kan ju bli så ibland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0