Shoppingbehovet har blivit stillat för ett tag

Har haft en riktigt härlig dag hittills. Ett gympass som var väldigt skönt, lunch med Mamma (åt världens godaste mango/persika smoothie och en stor baguette med lax och Keso) och tillslut en lång shoppingtur i vårvädret. Idag blev det en jättefin vit och svart randig tröja, anisktstvål och balsam lite underkläder och patroner till min skrivare.
Så nu kan man säga att jag inte behöver handla något igen på ett tag, fast det vet ju både du och jag att jag kommer göra ändå. Eller hur?
Nu ska jag göra lite kaffe och se om jag kan hitta något gott som är undangömt i ett skåp eller låda.
Mina fina Aviators flög på idag också, nu är det verkligen vår people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0