Paris baby!

Hej på dig du!
Blir inte så mycket bloggande här märker jag, men det är ju svårt att hinna med allt eller hur?
Idag har det iallafall varit otroligt fint väder här! Satt ute i bara T-shirt på en uteservering mellan shoppingvarven. Ätit middag på Hard Rock Café har det också hunnits med.
Vill också meddela att jag har fått någon konstig knäpp och shoppat upp alla pengar.. På 2 grejor!! Hur gick det till liksom?
Nu ska jag fortsätta titta ut över Eiffeltornet och äta mina små Ladurée Macaroons. Är man i Frankrike så är man.
Au revoir hörrudu!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bonjour madame! Låter hur härligt som helst :D Vad var det för spännande saker som inhandlades? Kram

2010-04-05 @ 19:39:21
URL: http://annafilippa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0