När inget annat hjälper

Ligger i soffan och trösäter/tyckersyndommigsjlälv. Har fått världens värsta huvudvärk och jag ligger bara och snörvlar och snyter mig hela tiden!
Tackar så mycket för Lindt MINT just nu! (jag sa ju att jag skulle börja äta chokladen!)
Det är ingenting på TV, N.a.d.a. Vad göra?
Orkar verkligen inte masa mig iväg (funderade på att gå och möta en kompis på stan) så jag tror att jag stannar här. Kanske tillochmed somnar här i min soffposition.



Kom på att jag har en halvfull sån här i kylen. Den kanske kan pigga upp?
Undrar  hur den smakar tillsammans med mint choklad?
Drickan i sig är iallafall SUPERGOD!
Och det finns inga tillsatser eller tillsatt socker i.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Vad är det för något och vart kan man köpa den? Ser riktigt god ut :D

2010-04-25 @ 15:05:07
URL: http://oliwiaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0