Mac vs. PC

Jag och Pappa springer mellan datorerna och försöker synka min PC med det nya Mac nätverket. Det vill sig inte riktigt.. Nu kan jag visserligen komma ut på internet men jag kan fortfarande inte använda den trådlösa skrivaren, jäkla teknik skit.
Tror faktiskt att jag lämnar över detta lilla problem till Pappa, tillslut blir han kanske trött på det och så bestämer vi efter mycket om och men att det ändå är bäst om vi skaffar oss en liten macbook till lilla mig. haha! eller inte..
Nu står långdusch på schemat, sen Top Model och Hollywoodfruar! Härlig måndagskväll va?
Hade på mig min supermysiga randiga tröja idag också.
Verkligen ett toppenköp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0