Konsten att utnyttja tiden

Pjuh!
Känner mig otroligt effektiv just nu måste jag säga, kom nämligen på en superbra grej som man kan göra om man har mycket plugg och samtidigt vill träna (underlättar om man tränar på gym..).
Jag som då måste plugga till mitt företagsekonomiprov tänkte att om man ställer sig på crosstrainern och samtidigt har alla papper att läsa in till provet  framför sig så kan man både träna och plugga samtidigt. Smart va?
Och ja, jag vet att ni säkert är många som redan gör så men jag tyckte att jag var lite smart som kom på det imorse iallafall..
Så, nu har jag pluggat och tränat och klockan är inte ens fyra än.
Det mina vänner kallar jag för effektivitet.
En rosa bil i Paris, notera att han på moped har samma färg på sin halsduk!


Notre Dame


Körsbärsträd..


Ett till...


Se där, det fick visst plats lite Parisbilder här också.
Simma lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0