I'm sorry

Förlåtförlåt för att jag inte har skrivit något roligt här idag. Anledning 1: Jag har inte hunnit
Anledning 2: Jag har inte orkat
Är totalslut, vill bara lägga mig i sängen och dra täcket över huvudet och sen ligga kvar där en dag eller två. Fast det skulle ju bli väldigt tråkigt för imorgon ska vi ju ha födelsedagsmiddag med Renata på stan och på Fredag ska Anna och Emelie komma till mitt lilla hus och grilla. Hm. Får dra täcket över huvudet en annan gång..
Nu ska jag äta upp mina supergoda mackor och bänka mig framför Grey's anatomy, kan inte fatta att det var 2 veckor sedan sist! En hel evighet i Grey's mått mätt.
Godnatt från en trött, men glad, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0