Hemma!

Hej på dig du!
Har varit lite dåligt här på bloggen ett tag, men nu är jag tillbaka från Paris och då ska det såklart bli ändring på det. Sitter just nu och lyssnar på musik samtidigt som jag äter fruktsallad med vaniljglass och skriver på en uppsats om socialpsykologi. Det roliga är att det faktiskt är intressant! Man börjar liksom analysera sig själv och sin egen uppväxt och ser att det stämmer. Det jag inte fattar är hur någon har kunnat finurla ut detta..

Tänkte börja kolla igenom alla bilder från Paris när jag är färdig med skolarbetet, kan ju alltid lägga upp några här om du vill?
En smygbild..


Nu ska jag nog börja på Spanskan, har ju faktiskt prov imorgon.
Toddler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0