Dagens fråga

Ett tjockt häfte som jag har till nästan alla ämnen (typ 5-ämnesblock) eller en massa mindre till de olika ämnena...
Ja som sagt dagens stora fråga.
Har just nu ett gigantiskt 5-ämnesblock som väger 100 kilo och som jag släpar med mig överallt, detta känns ganska onödigt då jag sällan har saker att göra i alla ämnen på samma gång. Så nu har jag istället köpt på mig 3 stycken små A5-häften, lättare att bära med sig, svårare att komma ihåg vilket häfte man ska ta med hem.
Hur gör du?
ett häfte till alla ämnen eller flera små?
Nu ska jag äta upp min fruktsallad och sedan börja plugga info & layout. Prov på Fredag..
haha, tänk när det var så här vitt ute!


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0