Andra halvan av bilderna från Paris

Hejsan!
Har alldeles precis fört över pappas Paris-bilder till min dator så nu har jag alla bilderna! Ska genast sätta igång med rensning av lite märkliga bilder på mig själv..
Solen skiner idag och det är rena rama sommarhettan ute (nästan åtminstonde), är otroligt sugen på en liten joggingtur men det får bli imorgon. Ikväll ska det pluggas nämligen, ovanligt va?
Har för övrigt träffat på min lilla Linnéa idag, gav henne lite sena födelsedags presenter och fikade en smula. VI bestämde att vi ska ha Guitar Hero kväll hos henne på Freitag, trevlig värre måste jag säga!
Nä, nu ska jag gräva ner mig i skolarbete ett tag.
So long!
ha ha ha, Hittade den här bilden på mig när jag gick igenom pappas bilder. Jag antar att jag desperat försöker se vad som står på mobilen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0