Rubriktorka

 

 

God Söndag!

Mätt, belåten och nytränad sitter jag nu helt slut och försöker att packa inför den lilla Team Buildingen med Skolan imorgon.. Bilderna ovan ger en liten hint om vad som precis åts här hemma, nämligen Chili con carne med ett supergott bröd till! Mummms!

Som jag sa så har jag tränat idag också (duktiga jag) och känner nu att träningsvärken kommer att sitta som en smäck imorgon. Tur att jag ska sitta på en buss i fyra timmar då.

Och förresten. jag hoppas verkligen att ni såg matchen igår?! Shit, så spännande har det inte varit sedan Sverige-Paraguay i VM 2006!
ååh, fotboll är så härligt!

I brist på annat att skriva ska jag nu stryka lite grejor som ska med imorgon :)

Tjingeling<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0