Yes.. I am already Home!

Hahaaa! Så otroligt skön dag idag! För vetni?
Jag är redan hemma och sitter och käkar lunch i soffan. Vi slutade så tidigt idag för att alla ettor på min skola ska på bal ikväll, så lärarna tyckte väl att vi skulle få lite (!) extra tid till fixning innan den stora balen!
Har inte haft några lektioner idag heller, det enda var en föreläsning med Björn Ranelid (mycket speciell människa det där) och sedan var vi på pistachia och köpte tre kulor glass var för 10 kronor. Jag tog cocos, choklad och hasselnöt (aah, gudomligt gott!)
Jag hoppas verkligen inte att det är en sådan bal där man prompt måste ha en bordskavaljer.. Det blir alltid så spännt då!
Men jag är iallafall glad över att Rebeccas pappa hämtar oss där så vi slipper ta tåget hem halv ett inatt, hade nog inte fått ta tåget hem heller..
Aja, det ska nog gå bra (hoppas jag verkligen!)
Ha a nice day!
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0