Tips till skadade fötter?

Ajajaj!
Som ni kanske förstått efter att ha läst min rubrik så hade gårdagen nästan ihjäl mina fötter! Gå inte på en finmiddag med dans efteråt i 11cm klackar! INTE! Mina fötter är svullna och tårna gör ont ont ont..
Men trots detta lilla missöde, så var kvällen väldigt lyckad, Bra jobbat skolan! Det var en massa trevligt folk där och stämningen var på topp!
Träffade Linnéa på stan för frukost, hon hade bara gått en(!) timme i skolan idag, och när hon slutat klockan 10 möttes vi på Espresso house för fika /frukost. båda tog en s.k. Klassiker med Scones, cream cheese, marmelad och ost, Juice och jag tog en Kaffe med mjölk och Linnéa tog en Varm choklad. Satt där och myste ett tag och sedan vandrade vi ut i det underbara *host host* höstvädret för att köpa en födelsedags present, och jag såg en massa mysiga saker på Body Shop som jag ska inhandla för mitt presentkort!
Men.. Jag har faktiskt inte bara glidit runt på stan hela dagen idag.
Jag har även;
Skrivit klart min Svenska redovisning om Sömn som jag ska ha på Tisdag.
Svarat på lite frågor i Geografin som handlar om klimat osv.
Påbörjat repetitionen inför matteprovet på fredag
Och (hör och häpna) Ätit té och mackor!
Såg att dessa fina formarna lyste upp kylen innan, gissar på att innehållet är blåbärsbullar och jag är sjukligt sugen på en..
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0