Svininfluensa.. Nej tack.

Nu ska jag också bli vaccinerad!
jupp, imorgon åker blanketten in till skolan och jag ska nu minska risken för svininfluensa markant. Vet inte riktigt hur det ska gå, jag med min lilla rädsla för sprutor..
Men hellre det än att gå omkring och säga "nöff nöff" haha, skämt åsido. Men min syster trodde faktiskt att man sa nöff och fick en knorr när man hade svininfluensa (ska tilläggas att hon är fem år och inte någon femtonåring som fått saker om bakfoten)
Ska snart dra på mig träningsstället och promenera ner till friskis för ett pass med kusinen Emma, har blivit lite av våran Söndags tradition. En väldigt trevlig sådan!
Förhoppningsvis tar träningen bort mitt magont som har stört mig hela dagen också, jäkla mjölkprodukter!
Aja här är iallafall jag och mina stövlar på promenad.. *skutteliskutt*
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Emma

En jättemysig tradition!! plutosresa.blogg.se är adressen till söt-plutos blogg, kolla in den =)

2009-10-18 @ 21:21:37
Postat av: Anonym

Jag skulle hellre säga nöff än att låta en tok i vit rock köra en nål i mig. Där går gränsen. Men modigt av dig, verkligen. hoppas att du överlever.

By the way lite sådär så vet du att jag ÄLSKAAAAAR dina Hunter stövlar ;D

2009-10-19 @ 00:00:30
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0