SMS från skolan..

 

 

 

Dagens meddelandeform; SMS.
fick precis ett från skolan där det stod att dagens psykologi lektion utgår (det är första lektionen 08.20), sedan har jag schemalagd håla efter vilket innebär att jag börjar halv elva idag istället för halv nio som jag trodde..  Kul. Jag hade kunnat sova två timmar till!
Tack skolan.. tack..
Så vad ska jag då göra när jag har två timmar över på morgonen?
ja.. Jag har ju faktiskt två uppsatser som ska in om två veckor, en som handlar om klimatologi och en som handlar om Demokrati och grejor.
Borde kanske skriva lite på dem?
Idag är det Pappas födelsedag och jag har lovat att göra en kladdkaka till honom, hoppas att den blir riktigt kladdig och härlig. Är sjukt sugne på det just nu!
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: linnéa

! <3

2009-10-20 @ 19:36:15
URL: http://storiesthatyoubring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0