SLUTA BANKA!

Hejsan!
Dålig update under dagen, men det beror på att mitt internet hade frispel imorse och att jag har varit ute på äventyr under dagen, så nu vet ni det också.
Vaknade imorse av att det lät som om någon stod i mitt rum och bankade med en hammare på väggen, mysigt va?
Det visade sig att det tydligen var någon bygg gubbe som skulle fixa något på huset..
Man tackar ja.
Lyckades iallafall somna om någon timme, vilket var tur för annars hade jag nog sovit nu. Och missat filmen som jag hade tänkt se ikväll, Valkyria heter den tror jag. Någon som sett den?
För övrigt så har våra skolfoton dykt upp nu. Klassfotot ligger självklart redan på facebook till allas beskådan om någon skulle få för sig att kolla in SP1C in action?
Varnar er för en chockerande smart klass! haha!
Är det förresten fortfarande så att inget av mina mellanrum mellan styckena syns eller är det bara min dator som trycker ihop texten?
Och just det!
Dan Browns nya bok The lost symbol är ASGRYM!
Tjingeling<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0