Sleepy

God Morgon god morgon!
Idag ska jag testa en ny plugg-metod, har nämligen märkt att om jag har mycket att göra och ska försöka göra det hemma så slutar det alltid med att jag blir distraherad av annat.
Därför ska jag släpa med mig skolböcker och datorn ner till något mysigt café och sitta där hela eftermiddagen samtidigt som jag (förhoppningsvis) blir av med en del av alla uppsatser!
Förresten kan man ju unna sig lite god kaka om man ändå sitter på ett café, man får ju passa på..
Men först måste jag berätta att jag låg och kollade på True blood på datorn igår (www.watchxonline) har inte sett det förut, och ja jag vet att jag är lite efter, men åh så bra den var! Har bara sett de två första avsnitten än, men fler kommer det absolut att bli. Så om ni inte har sett den än? Se den nu!
T
Beskriv en singelkompis och bli en matchmaker!
Där var förresten ett litet reklaminslag i bloggen (ovanligt va?! hah!)
Tjingeling<3

Kommentarer
Postat av: Fransson

varför i hela friden gör Lunidn reklam för "beskriv en snigelkompis och bli en matchmaker!?" :O Fel på bloggen eller ditt val? HAha! ^^

2009-10-27 @ 13:48:04
URL: http://hannafransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0