Ojdå.. Jag somnade visst!

Nämen Godkväll på er!
Stressig dag den här Onsdagen.. Har mestadels hoppat runt mellan diverse olika ställen, hann inte ens äta lunch i skolan utan jag och Anna krängde i oss varsin varm macka från 7-eleven påväg till Idrotten.
Och vill ni höra något ironiskt med tanke på lunchen?
Jo precis innan lunch hade vi suttit i två och en halv timme och lyssnat på en föreläsning om Stresshantering (bl.a)
Visserligen en väldigt väldigt bra föreläsning, men ändå. Lite ironiskt var det väl allt? Jag lyckades tillochmed somna på föreläsningen, men till mitt försvar så var det faktiskt meningen då vi skulle lära oss att slappna av och lära oss hur man tar en powernap.
Jag tycker att man borde införa fler Powernaps på föreläsningar, tycker inte ni det? Fler Powernaps åt folket säger iallafall jag!
Såhär blir resultatet av en uttråkad Emma och hennes alltid lika älskade kamera när de inte har setts på ett tag.
TjingTjing<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0