Numera packande Superwoman!

Imorgon bitti lämnar bilen min kära hemstad och åker mot Göteborg, tillsammans med min kusin Emma (ja vi heter samma sak, men till mitt försvar så är vi faktiskt bara "halvkusiner") vi ska spendera helgen, och pengar för den delen, i Göteborgs affärer och på deras caféer.. Mysigt va?
Så nu håller packningen på för fullt, och även om min hjärna är så trött (på gränsen till utmattad) så har jag kommit en bit på vägen och är åtminstonde klar (nästan..) med kläderna som ska med. Sen har vi bara neccesären och "tekniken" kvar, för jag måste ju ha med mig både Kamera, dator, Ipod och mobil..
Den som sa att ungdomar alltid på uppkopplade och aldrig kopplar av hade faktiskt helt rätt!
Trevlig Fredags kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0